آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی علیرغم شایعات بسیار، نوکیا بازگشت به بازار اسمارت‌فون را رد می‌کند :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

علیرغم شایعات بسیار، نوکیا بازگشت به بازار اسمارت‌فون را رد می‌کند

مهران عزتی | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

پس از انتشار شایعات فراوان مبنی بر بازگشت نوکیا به بازار اسمارت‌فون، وبسایت این شرکت با انتشار یادداشتی هرگونه برنامه ریزی برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند را رد کرد. اظهارنظر رسمی نوکیا در شرایطی انجام می‌شود که واکنش به شایعات در میان شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی چندان مرسوم نیست.




نوکیا در این اطلاعیه نوشته است: "این شرکت تاکید می‌کند که هم اکنون هیچ برنامه ای برای تولید یا فروش گوشی‌های هوشمند ندارد." نوکیا افزوده که گزارش‌های اخیر "غلط" هستند و شامل اظهارنظرهایی است که به اشتباه به یکی از مدیران این شرکت منصوب شده است.

به نظر می‌رسد منظور نوکیا اظهارنظر منسوب به مدیر بخش چین نوکیا باشد که چند روز پیش گفته بود تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا در استان شینچوان چین خواهد بود.

بیش از یک سال از فروش کسب و کار گوشی‌های هوشمند نوکیا به مایکروسافت می‌گذرد و از آن زمان تاکنون به شکل پیوسته شایعاتی مبنی بر تلاش این شرکت فنلاندی برای بازگشت به بازار موبایل شنیده می‌شود. معتبرترین این شایعات به هفته قبل و گزارش وبسایت Recode بازمی‌گردد که در آن به نقل از منابع آگاه از بازگشت نوکیا به بازار اسمارت‌فون در سال 2016 خبر داده شده بود.

برنامه نوکیا برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند هر چه باشد، بر اساس قراردادی که با مایکروسافت به امضا رسیده، نوکیا تا سه‌ماهه پایانی سال 2016 نباید گوشی هوشمندی با برند نوکیا به فروش برساند.

لازم به ذکر است که بر پایه گفته‌های پیشین مدیران این شرکت فنلاندی، تولید نیابتی یا استفاده از برند نوکیا (فروش لایسنس) توسط دیگر شرکت‌های طرف قرارداد، محتمل‌ترین گزینه برای گوشی‌های هوشمند آینده خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی