آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی گلکسی اس7 با دوربینی دوگانه؟ :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

گلکسی اس7 با دوربینی دوگانه؟

مهران عزتی | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

گزارش جدیدی از امکان تولید اسمارت‌فونی توسط سامسونگ با دوربینی دوگانه برای سال 2016 حکایت می‌کند. این تکنولوژی البته جدید نیست و پیشتر اچ‌تی‌سی در One M8 و هوآوی در Honor6 Plus این راه را رفته‌اند.




هدف از این سیستم افزایش عمق تصاویر و همچنین امکان تغییر فوکوس تصاویر پس از ثبت آن‌هاست؛ ویژگی‌هایی که گفته می‌شود دوربین‌های موبایل را بیش از گذشته به کیفیت دوربین‌های حرفه ای DSLR نزدیک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دوربین‌های دوگانه این روزها "ورد زبان کارمندان سامسونگ" شده است.

یکی از کارمندان سامسونگ که با وبسایت iNews24 کره جنوبی گفتگو کرده، می‌گوید که سامسونگ چهار طرح مفهومی از دوربین‌های دوگانه دارد که مراحل تست خود را می‌گذرانند. در این مرحله، از کیفیت تست‌ها و میزان رضایت مهندسین سامسونگ از سیستم جدید اطلاعی در دست نیست.

وی افزوده که سامسونگ قصد دارد این تکنولوژی را در نیمه اول سال 2016 به خدمت بگیرد؛ بنابراین ممکن است در گلکسی اس7 شاهد رونمایی از این سیستم باشیم.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که بر روی تکنولوژی مذکور کار می‌کند و از زمان آیفون 6 نیز شایعاتی دال بر برنامه ریزی اپل برای تولید سیستمی مشابه شنیده می‌شد. اخیرا اپل یک شرکت فعال در حوزه تولید دوربین‌های موبایل با عمق دید بالا و ترسیم نقشه سه بعدی محیط را خریداری کرده و گفته می‌شود که ممکن است در آیفون بعدی از این تکنولوژی بهره بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی