آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی با جعبه‌ی LG G4 آشنا شوید :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

با جعبه‌ی LG G4 آشنا شوید

مهران عزتی | سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

امروز شرکت LG در شهر نیویورک ایلات متحده، از جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود یعنی LG G4 به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده تا به امروز، LG G4 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 و تراکم پیکسلی 534ppi، پردازنده‌ی 64 بیتی 6 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 و پردازنده‌ی گرافیکی «آدرنو 418» (Adreno 418) بهره خواهد برد. همچنین دوربین اصلی این محصول به یک حسگر 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن به یک حسگر 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی LG G4 می‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک بازی 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.




امروز تصویری از جعبه‌ی LG G4 لو رفته که جدا از طراحی جعبه این محصول، اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی LG G4 را هم فاش می‌کند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، LG G4 از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی و باطری 3000 میلی‌آمپری بهره می‌برد. نکته‌ی قابل توجه در مورد این عکس، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 است. چرا که بر اساس آخرین شایعات، پردازنده‌ی 64 بیتی 6 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 درون LG G4 جای گرفته است. حال باید تا معرفی رسمی این گوشی و تایید یا رد اطلاعات فاش شده صبر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی