آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی مدیریت ضعیف حافظه در گلکسی S6 و S6 اج مشکل ساز شد :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

مدیریت ضعیف حافظه در گلکسی S6 و S6 اج مشکل ساز شد

مهران عزتی | سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

اخیرا شماری از کاربران گلکسی S6 و S6 اج سامسونگ مشکلاتی را گزارش کرده‌اند که مربوط به مدیریت حافظه‌ی رم این گوشی‌های‌هوشمند است. شنیده‌ها حاکی است که شماری از اپلیکیشن‌ها خود به خود بسته می‌شوند که این موضوع را باید در اثر مدیریت نادرست حافظه خواند.




براساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از کاربران گلکسی S6 و گلکسی S6 اج سامسونگ با مشکلاتی در رابطه با مدیریت حافظه در این گوشی‌های‌‌هوشمند روبه‌رو شده‌اند. برای مثال می‌توان به بسته شدن خودکار اپلیکیشن‌هایی نظیر فیس‌بوک و اینستاگرام در پرچمداران سامسونگ اشاره کرد که در گوشی‌هایی با حافظه‌ی رم بالای دو گیگابایت همیشه در حال اجرا بوده و در حافظه باقی می‌مانند، اما در گلکسی S6 این چنین نیست و شماری از اپلیکیشن‌ها که همیشه در حال اجرا هستند، به سرعت حذف می‌شوند. این مشکل در مورد مرورگر نیز صادق است.

سیستم‌عامل اندروید به گونه‌ای طراحی شده که اپلیکیشن‌های قدیمی موجود در حافظه‌ی رم بصورت خودکار پاکسازی می‌شوند، اما این موضوع در مورد گلکسی S6 و گلکسی S6 اج بسیار سریع‌تر از حالت معمول آن روی می‌دهد. گلکسی S6 و گلکسی S6 اج با وجود حافظه‌ی رم سه گیگابایتی، این فرآیند را بسیار سریع‌تر از زمان معمول اندروید انجام می‌دهد. با وجود سرعت بالا در حذف اپلیکیشن‌ها، باز هم میزان حافظه‌ی رم آزاد بسیار کمتر از میزانی است که پیش‌بینی می‌شود.

شماری این مشکل را برگرفته از اندروید 5.0 آبنبات چوبی می‌دانند، اما سایر گجت‌هایی که این سیستم‌عامل را استفاده می‌کنند، چنین مشکلاتی ندارند. خوشبختانه سامسونگ این مشکل را از طریق انتشار برزورسانی نرم‌افزاری در آینده‌ی نزدیک حل خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی