آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی نسخه دسکتاپ ویندوز ۱٠ زودتر از نسخه موبایل عرضه می شود :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

نسخه دسکتاپ ویندوز ۱٠ زودتر از نسخه موبایل عرضه می شود

مهران عزتی | يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

هفته گذشته در کنفرانس بیلدِ شرکت مایکروسافت، جو بلفیوره صراحتاً‌ اعلام کرد که انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های موبایلی که قرار است به این سیستم‌ عامل تجهیز شوند بعد از عرضه نسخه دسکتاپ ویندوز ۱۰ صورت خواهد گرفت.

Windows-10

به گزارش آی تی یار به نقل از فارنت؛ با این حساب پس از انتشار ویندوز ۱۰ در تابستان امسال، برای دسترسی به ویندوز ۱۰ نسخه موبایل باید به احتمال زیاد تا پاییز صبر کنیم.
اگر زمان‌بندی مایکروسافت به این صورت باشد بدون شک گوشی‌های لومیا نیز که با این سیستم‌ عامل قرار است روانه بازار شوند نیز در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

جالب است بدانید که بنا به ادعای مایکروسافت، تمامی ویژگی‌های ویندوز ۱۰ در زمان انتشار عرضه نخواهد شد و به تدریج قابلیت‌های بیشتری به جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت اضافه خواهد شد.
افزونه‌های جدید برای مرورگر نوظهور مایکروسافت اِج و اپلیکیشن‌ پیام رسانِ اسکایپ از مواردی هست که در نسخه منتشر شده ویندوز ۱۰ در تابستان وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت تاکنون در خصوص تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ رازدار بوده اما بدون شک در تابستان پیش رو، شاهد عرضه جدید‌ترین سیستم‌ عامل مایکروسافت خواهیم بود.
همان طور که اشاره شد، پس از انتشار ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ، چشم علاقه‌مندان ویندوز ۱۰ نسخه موبایل نیز به این سیستم عامل جدید و خوش آتیه روشن خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی