آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی گزارش دستاوردهای اچ‌تی‌سی در سه ماهه نخست سال 2015 :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

گزارش دستاوردهای اچ‌تی‌سی در سه ماهه نخست سال 2015

مهران عزتی | دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

تایپه، تایوان، 28 آوریل 2015- شرکت اچ‌تی‌سی، امروز ترازنامه مالی خود در سه ماهه اول سال مالی منتهی به 31 مارس 2015 را اعلام کرد.

ارقام و اعداد قابل توجه:
- درآمد سه ماهه ۴۱.۵ میلیارد دلار، 25% رشد نسبت به سال گذشته   
- حاشیه سود خالص سه ماهه پس از کسر مالیات 0.36 میلیارد دلار، معادل 0.43 دلار به ازای هر سهم
- حاشیه سود ناخالص نوزده و هفت دهم درصد و حاشیه سود عملیاتی پنج صدم درصد




اچ‌تی‌سی در حالی وارد دوره پرسود دیگری برای سه ماهه نخست 2015 شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش 25 درصدی درآمد یعنی 41.5 دلار، روبرو بوده است. سود به ازای هر سم نیز شاهد جهش نسبت به سه ماهه نخست سال 2014بوده و به 0.43 دلار به ازای هر سهم رسیده است.
ایالات‌متحده شاهد قوی‌ترین رشد محصولات اچ‌تی‌سی از سال 2011 بوده، در حالی که بازارهای اروپا و خاورمیانه شاهد شتاب مستمر خانواده پرچم‌دار اچ‌تی‌سی وان و خانواده اچ‌تی‌سی دیزایر بوده‌اند. از برجسته‌ترین دستاوردها در آسیا می‌توان به به دست آوردن سهم بازار در تایوان با نفوذ عالی در بخش گوشی‌های میان قیمت، در کنار شتاب مستمر در بخش گوشی‌های رده‌بالا و همچنین رسیدن به موفقیت در بازار هدف در هند اشاره کرد.
برای به رسمیت شناختن اهمیت استراتژیک دستگاه‌های هوشمند متصل در آینده اچ‌تی‌سی، هیأت مدیره اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت تا در مدیریت شرکت تا پایان سه ماهه اول 2015 تغییراتی ایجاد کند و در این راستا Cher Wang، رئیس هیأت مدیره و یکی از مؤسسان اچ‌تی‌سی را به سمت مدیرعامل اجرایی منسوب کرد.
Cher Wang، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل اجرایی اچ‌تی‌سی، در این زمینه گفت: « ما در ماه‌های اخیر به تلاش خود برای بهبود و پیشرفت محصولاتمان ادامه داده‌ایم و دستاوردهای ما در سه ماهه اول 2015 نشانگر تلاش سخت ما در تحکیم فرآیندها و عملیات ما، با افزایش تمرکز اصلی ما بر طراحی و تکنولوژی منحصر به فرد ما برای سبک زندگی موبایل است؛ مهم‌تر اینکه ما برای توسعه ارائه محصولاتمان به دستگاه‌های هوشمند متصل در حوزه‌هایی نظیر تناسب اندام و سرگرمی قدم برداشته‌ایم. اکنون که اچ‌تی‌سی در بازار تلفن‌های هوشمند یکه تاز شده است، بسیار مهم است که ما سبک زندگی متصل را از طریق جستجوی تعالی و  تعامل با شرکای استراتژیکمان به منظور ارائه بهترین و نوآورانه‌ترین محصولات به بازار پیش ببریم.»

چشم‌انداز دومین سه ماه 2015
دورنمای اچ‌تی‌سی در سه ماهه دوم به شرح زیر است:
• پیش‌بینی می‌شود که درآمد اچ‌تی‌سی در سه ماه دوم بین 46 میلیارد دلار تا 51 میلیارد دلار باشد.
• حاشیه سود ناخالص (حاصل کسر سود ناخالص بر فروش) بین %23 تا %23.5 تخمین زده می‌شود.
• پیش‌بینی می‌شود EPS (درآمد به ازای هر سهم) در حدود0.06 تا 0.34 باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی