آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی عمر باطری LG G4 تفاوتی با مدل قبلی‌اش ندارد :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

عمر باطری LG G4 تفاوتی با مدل قبلی‌اش ندارد

مهران عزتی | سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

گوشی هوشمند LG G4 بهترین پرچم‌داری است که تا به حال از سوی این شرکت کره‌ای معرفی شده است. همچنین امکانات خاصی برای این گوشی در نظر گرفته شده که تا به حال در هیچ گوشی هوشمند دیگر رویت نشده است. از این قابلیت‌ها می‌توان به حسگر طیف رنگ، قاب پشتی گوشی از جنس چرم و تثبیت گر محور رنگ اشاره کرد. پس از بررسی‌های انجام شده، بسیاری از ادعاهای LG در رابطه با قابلیت‌های گوشی‌اش درست بوده است.




از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بهترین عکس برداری حتی در نور کم هم اشاره کرد. در کنار تمامی این موارد، LG G4 یک نقطه‌ی ضعف غیر قابل انکار دارد. این نقطه‌ی ضعف مربوط به عمر باطری آن است که در مدل قبلی این گوشی یعنی LG G3 هم وجود داشت. در بررسی انجام شده توسط بنچ‌مارک روی عمر باطری LG G4، این محصول حدود 6 ساعت عمر باطری در حالت صفحه‌ی نمایش روشن دارد که تقریباً با مدل قبلی خود یعنی LG G3 برابر است.


با این تفاسیر، غول‌هایی مانند سونی اکسپریا Z3 همچنان در جایگاه نخست جدول مذکور قرار دارند.  اگر چه این آمار تفاوت زیادی با دیگر رقبای LG G4 یعنی سامسونگ گلکسی S6، آیفون 6 پلاس و HTC One M9 ندارد؛ اما این آمار نشان دهنده‌ی عدم توجه و پیشرفت عمر باطری در پرچم‌دار جدید این شرکت کره‌ای است. شارژ کامل LG G4 حدود 2 ساعت به طول می‌انجامد که از این نظر، به استثنای گلکسی S6، هم رده‌ی دیگر رقبای خود است.

نظرات  (۱)

مهران وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
پاسخ:
بفرمایید چه موضوعاتی مدنظرتونه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی