آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی اندروید 5.1.1 قابلیت‌ های جدیدی به دوربین گلکسی اس 6 و اس 6 اج اضافه می‌ کند :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

اندروید 5.1.1 قابلیت‌ های جدیدی به دوربین گلکسی اس 6 و اس 6 اج اضافه می‌ کند

مهران عزتی | چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

این روزها یکی از مهمترین امکانات گوشی‌های هوشمند به دوربین آنها مربوط می‌شود و کمپانی‌های مختلف روی توانایی‌های عکسبرداری گوشی‌های خود متمرکز شده‌اند. گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ در بین گوشی‌های موبایل یکی از بهترین دوربین‌ها را دارند که با بروزرسانی اندروید 5.1.1 امکانات جدیدی به آنها اضافه می‌شود.


حتی اگر بهترین گزینه را در اختیار داشته باشید همیشه فضا برای بهینه‌سازی و پیشرفت وجود دارد و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز در حال حاضر روی بروزرسانی مهمی برای دوربین گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج کار می‌کند.

این بروزرسانی دوربین بخشی از اندروید 5.1.1 است که برای هر دو دستگاه منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد نسخه‌ای از اندروید 5.1.1 که چند روز پیش T-Mobile منتشر کرد بروزرسانی نهایی نبوده و احتمالا به اشتباه در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بهینه‌سازی دوربین در رام اولیه اندروید 5.1.1 نبوده و هنوز منابع وب‌سایت SamMobile جزئیات بیشتری از این بروزرسانی دوربین فاش نکرده‌اند.

شاید این بروزرسانی پشتیبانی از API دوربین گوگل روی اندروید آب نبات چوبی شامل پشتیبانی از امکاناتی مانند تصویربرداری RAW و قابلیت کنترل سرعت شاتر را که در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج وجود ندارد (در مقایسه باگوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی و جی4 ال‌جی) به آنها اضافه کند. البته قرار است این بروزرسانی به صورت پیش‌فرض روی دو دستگاه آتی سامسونگ با نام Samsung Zen و Samsung Noble نصب شود.

گفته می‌شود پروژه نوبل برای گلکسی نوت 5 در نظر گرفته شده است که قطعا در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حال حاضر توسعه گلکسی نوت 5 از نظر نرم‌افزاری در مراحل اولیه قرار دارد، ولی به نظر می‌رسد این بروزرسانی دوربین گلکسی اس 6 و اس 6 اج باعث می‌شود در پرچمدار بعدی خانواده نوت شاهد امکانات جدیدتری از دوربین باشیم.

  • مهران عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی