آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی جدایی 3 میلیون کاربر World of Warcraft از این بازی طی 3 ماه :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

جدایی 3 میلیون کاربر World of Warcraft از این بازی طی 3 ماه

مهران عزتی | شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ

بازی World of Warcraft، بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین در جهان است که از عرضه‌ی اولین شماره‌ی آن در سال 2004 تا به امروز، پنج بسته‌ی الحاقی برای آن عرضه شده است.

بازی World of Warcraft، بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین در جهان است که از عرضه‌ی اولین شماره‌ی آن در سال 2004 تا به امروز، پنج بسته‌ی الحاقی برای آن عرضه شده است. طی 10 سال گذشته، بازی World of Warcraft فراز و نشیب‌های زیادی داشته و در بازه‌های زمانی متفاوت، اوج و نزول‌های چشمگیری در میزان کاربران آنلاین خود داشته؛ به طور مثال در اوایل عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی دوم این بازی یعنی «خشم لیچ‌کینگ» (World of Warcraft: Warth of the Lich king) رکورد میزان کاربران آنلاین این بازی از مرز 12 میلیون هم گذشت.




بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، این بازی MMORPG شرکت بلیزارد، به اندازی گذشته پرطرفدار نیست و طی 3 ماه گذشته حدود 3 میلیون از کاربران خود را از دست داده است؛ یعنی در هر یک ماه یک میلیون کاربر که این رقم بسیار سنگین و چشمگیر است. لازم به ذکر است که در ژانویه سال جاری، تعداد کاربران آنلاین WoW حدود 10 میلیون نفر اعلام شده بود که این رقم به عدد 7.1 میلیون نفر کاهش پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که 7 میلیون نفر هم رقم بسیار زیادی است؛ اما کاهش 3 میلیون کاربر برای یک بازی مثل WoW که کاربران را به شدت به خود معتاد می‌کند رقم بسیار عجیبی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی