آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی لنوو دو لپ‌تاپ جدید خود را رونمایی کرد :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

لنوو دو لپ‌تاپ جدید خود را رونمایی کرد

مهران عزتی | پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

شرکت لنوو طی مراسم شب گذشته، از دو لپ‌تاپ جدید و البته ارزان قیمت خود یعنی Z41 و Z51 رونمایی کرد.

شب گذشته‌، شرکت لنوو طی مراسمی با عنوان «لنوو تک ورلد» (Lenovo TechWorld) که در شهر پکن برگزار شد، از دو لپ‌تاپ ارزان قیمت خود یعنی Z41 و Z51 رونمایی کرد. لپ‌تاپ Z41 از یک صفحه‌ی نمایش 14 و Z51 از یک صفحه‌ی نمایش 15 اینچی با وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد. هر دو محصول مورد بحث از تراشه‌های گرافیکی AMD، پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل و از همه مهم تر، از دوربین های سه بعدی RealSense 3D شرکت اینتل پشتیبانی می‌کنند.

لنوو Z41


هر دو لپ‌تاپ  جدید لنوو از دو بلندگوی 2.5 وات استریو شرکت JBL با پشتیبانی از فن‌آوری دالبی DS 1.0 بهره می‌برند. Z41 به تراشه‌ی گرافیکی AMD R7-M360 و Z51 به تراشه‌ی گرافیکی AMD R9-M375 مجهز است. از دیگر مشخصات فنی این محصول جدید لنوو می‌توان به 16 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR3L و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین باتری این دو لپ‌تاپ قابلیت شارژدهی به مدت 4 ساعت را دارند.


لنوو Z51

ابعاد Z41 برابر است با 0.96 در 9.8 در 13.7 ئ وزن آن به 2 کیلو‌گرم می‌رسد. در طرف دیگر، ابعاد Z51 برابر است با 0.97 در 10.4 در 15.1 و وزن آن به 2.3 کیلو‌گرم می‌رسد. هر دو لپ‌تاپ جدید لنوو از درگاه USB 3.0، خروجی HDMI، بلوتوث 4.0، وای‌فای، VGA و کارت حافظه‌ی پشتیبانی می‌کنند. لنوو Z41 و Z51 در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز و با قیمت 499 دلار تا ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد.
digikala


نظرات  (۱)

شما لینک شدید
لطفا ما رو با نام پارکاب لینک کنید.
پاسخ:
لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی