آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی فیفا 16 همراه با تیم ملی بانوان :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

فیفا 16 همراه با تیم ملی بانوان

مهران عزتی | شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

در بازی فیفا 16، شاهد تیم ملی بانوان خواهیم بود. برای اولین بار است که این اتفاق در مجموعه بازی‌های فیفا رخ می‌دهد.

در اواخر هفته گذشته، ما در مورد تاریخچه‌‌ی مجموعه‌ بازی‌های فیفا صحبت کردیم. همچنین شما را در جریان اولین اطلاعات از قسمت جدید این بازی که در سال جاری منتشر خواهد شد، گذاشتیم. حالا به‌تازگی، بخش بازی‌های ورزشی شرکت «الکترونیک آرتز» (EA Sports) به‌طور رسمی این بازی را تایید و اطلاعات جالبی را در مورد تغییرات جدید اعمال شده در فیفا 16 فاش کرد که در ادامه‌ی خبر به آن‌ها خواهیم پرداخت.




برای اولین بار در تاریخ مجموعه بازی‌های فیفا، کاربران این امکان را دارند تا با 12 تیم ملی بانوان که به‌صورت منتخب در این بازی قرار گرفته‌اند، با هوش مصنوعی خود بازی یا دیگر بازی کنان به‌صورت آنلاین و آفلاین به رقابت بپردازند. همچنین این 12 تیم می‌تواند در تورنمنت‌ها و بازی‌های آنلاین دوستانه شرکت کنند.


12 تیم ملی منتخب بانوان شامل کشورهای آلمان، آمریکا، فرانسه، سوئد، انگلیس، برزیل، کانادا، استرالیا، اسپانیا، چین، ایتالیا و مکزیک است. نکته قابل توجه در مورد این 12 تیم اینجاست که شما هرگز نمی‌توانید یکی از 12 تیم ملی بانوان را در مقابل یک تیم ملی یا باشگاهی آقایان قرار دهید. به‌طور مثال شما در بازی فیفا 16 هرگز شاهد رقابت «سیدنی لیروکس» (Sydney Leroux) با بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان یعنی «کریستیانو رونالدو» (Cristiano Ronaldo) نخواهید بود.


«دیوید روتر» (David Rutter) یکی از افراد تیم سازنده‌ی فیفا در این بازی گفت: "آوردن بعضی بهترین بازی کنان و تیم‌های ملی بانوان به مجموعه‌ بازی‌های فیفا، یک اتفاق بسیار بزرگ در تاریخ بخش بازی‌های ورزشی این شرکت به‌حساب می‌آید؛ همچنین ما بسیار شگفت‌زده‌ام که تنوع جدیدی را برای میلیون‌ها طرفدار این بازی محبوب به وجود آورده‌ایم." وی در ادامه افزود: "با توجه به همکاری بسیار خوب بازیکنان 12 تیم ملی منتخب بانوان جهان، و شبیه‌سازی بسیار خوب انجام شده از حرکات آن‌ها، ما مطمئن هستیم که کاربران، یک تجربه‌ی بسیار خوب و شگفت‌انگیز از بازی با تیم های ملی‌ بانوان خواهند داشت."


بازی فیفا 16 در مهرماه سال جاری (September 2015) برای کنسول‌های پلی‌استیشن‌3 و 4، ایکس‌باکس 360 و وان همراه با رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

می‌توانید ویدیو منتشر شده همراه خبر را اینجا مشاهده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی