آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی گوشی رده‌بالا بعدی ال‌جی با نام LG G4 Pro معرفی می‌شود؟ :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

گوشی رده‌بالا بعدی ال‌جی با نام LG G4 Pro معرفی می‌شود؟

مهران عزتی | شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

در MWC 2015 مدیر ارشد بخش موبایل ال‌جی خبر داد که این شرکت در نیمه دوم سال جاری یک گوشی بالارده جدید و متفاوت معرفی خواهد کرد. حال وبسایت کره ای ET News خبر داده که این گوشی از فلز ساخته می‌شود و با نام G4 Pro راهی بازارهای فروش خواهد شد.




به گزارش ET News دلیل اتخاذ سیاست به‌کارگیری فلز در ساخت این گوشی، فاصله گرفتن ال‌جی از روال معمول خود در استفاده از پلاستیک است. ال‌جی بدنه پرچمداران کنونی و قبلی خود را از آلیاژهای مختلف پلاستیکی می‌سازد.

البته این تصمیم با شک و تردید برخی از تحلیلگران مواجه شده است. ET News می‌گوید که برخی عقیده دارند که ال‌جی باید مانند سامسونگ در قدم اول گوشی‌هایی معمولی با ساختاری فلزی را به بازار معرفی کند و سپس آن را در یک گوشی با پتانسیل فروش بالا ارائه کند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ال‌جی در این مسیر، افزایش قیمت تمام‌شده این گوشی است. افزایش قیمت تمام‌شده به معنای کاهش سود این شرکت کره ای به ازای فروش هر گوشی است. ال‌جی فروش بالایی مانند سامسونگ و اپل ندارد و این کاهش سود می‌تواند در درازمدت مشکلاتی را برای آن ایجاد کند.

همچنین در حال حاضر مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد با به کارگیری چه ویژگیهایی در گوشی آینده‌اش از پسوند Pro برای نامگذاری آن استفاده کند. پیشبینی شده که محتمل‌ترین این ویژگی‌ها افزایش سایز صفحه نمایش و عرضه یک استایلوس برای آن باشد. عرضه یک استایلوس می‌تواند ال‌جی را در موقعیت بهتری به منظور رقابت با گلکسی نوت 5 سامسونگ نیز قرار دهد.

البته این موارد تنها حدس و گمان هستند و هنوز نمی‌توان از چند و چون تصمیمات ال‌جی خبر موثقی ارایه کرد. صبر می‌کنیم ببنیم خواب ال‌جی برای سامسونگ و اپل در نیمه دوم سال چه خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی