آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی مشکلاتی در صفحه‌ی لمسی گوشی LG G4 دیده شده است :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

مشکلاتی در صفحه‌ی لمسی گوشی LG G4 دیده شده است

مهران عزتی | دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

به گزارش آی تی داده

گزارش‌های جدید از کاربران گوشی‌ ال‌جی G4 حاکی از این هستند که صفحه‌ی لمسی این گوشی به لمس‌ها و تپ‌های سریع واکنشی نشان نمی‌دهد.

وب‌سایت XDA Developers پایگاهی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار موبایل با بیش از 6.5 میلیون اعضا است. اخیرا در این وب‌سایت بخشی به مشکل صفحه‌نمایش LG G4 اختصاص داده شده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد صفحه‌ی لمسی به تپ کردن‌ها و سوایپ‌های سریع واکنشی نشان نمی‌دهد. این مشکل ویژگی‌های Knock On و Knock Code را از کار می‌اندازد. به کمک Knock On کاربر می‌تواند با دو بار تپ کردن بر صفحه‌نمایش، گوشی را روشن کند. وفتی که مجددا دو بار تپ می‌کند، گوشی خاموش می‌شود. Knock Code هم یک ساز و کار رمزگذاری برای گوشی ال‌جی است که به کاربر اجازه می‌دهد بین دو تا هشت بار ضربه‌ی تپ را به عنوان رمز عبور انتخاب کند. این مسئله قطعا برای کاربران ال‌جی G4 مشکل‌ساز است، اما گویا تمام کاربران این مشکل را ندارند.




مدیران وب‌سایت XDA برای دست‌یابی به آمار یک رای‌گیری انجام دادند و تاکنون 40.21 درصد از میان 194 شرکت‌کننده هیچ مشکلی را گزارش نداده‌اند. این یعنی تقریبا 60 درصد رای‌دهندگان با این مشکل مواجه شدند که البته رقم قابل توجهی است. در ضمن 27.32 درصد رای‌دهندگان گفتند که این مشکل را در گوشی خود داشتند، اما از محافظ صفحه‌نمایش استفاده نمی‌کردند.
شما می‌توانید با انجام دستور‌العمل‌های زیر عمل‌کرد صفحه‌ی لمسی خود را بررسی کنید:
1. صفحه‌ی شماره‌گیری را باز کرده و شماره‌ی#*#277634 را وارد کنید تا Service Menu باز شود.
2. سپس این مراحل را طی کنید: Device Test -> Service Menu - Manual Test ->Touch Draw Test - Manual 
3. حالا تمام قسمت‌های صفحه را لمس/تپ/سوایپ کنید تا اینکه هیچ فضای لمس نشده باقی نماند. اگر قسمتی از صفحه قرمز نشده باشد به این معنی است که صفحه‌ی لمسی مشکل دارد.
امیدواریم که ریشه‌ی اصلی این مشکل نرم‌افزاری باشد، در غیر این صورت دستگاه‌های معیوب باید تعویض شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی