آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی گزارش آی تی داده از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در سالن‌های 8، 9 و 27 دایر شده و از ساعت 15 الی 21 پذیرای هنردوستان است. برای این نمایشگاه 450 غرفه درنظر گرفته شده است که بیش از 400 غرفه مستقیما به آثار صنایع‌دستی مربوط می‌شود. 







در جریان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران، هنرمندان 31 استان کشور گرد هم آمده‌اند تا با ارایه‌ی آثارشان، هنر استان و محل زندگی‌شان را با دیگر شهرها و استان‌ها به اشتراک بگذارند. علاوه بر آثار هنرمندان ایرانی، آثاری از هنرمندان کشورهای لبنان، هند، کویت، افعانستان، الجزایر، ترکیه ، انجمن‌های دوستی ایران و صربستان، سیرالئون و تاجیکستان هم در جریان این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است. 
با توجه به این‌که ایران از لحاظ فرهنگ، آداب و رسوم دارای تنوع زیادی است، آثاری متنوعی در زمینه‌ی صنایع دستی در این نمایشگاه عرضه شد. در جریان این نمایشگاه هنرمندان با پوشیدن لباس‌های سنتی سعی در اشاعه‌ی سنت‌های بومی خود داشتند. هم‌چنین تعدادی از هنرمندان در غرفه‌های خود به هنرنمایی زنده پرداختند و نحوه‌ی کارشان را با دیگران به اشتراک گذاشتند؛ بخشی که برای هنردوستان بسیار جذاب به‌نظر می‌رسید. 
بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ایرانی، می‌توانند به‌طور مستقیم و بی‌واسطه دست‌ساخته‌های مورد نیازشان را از شخص هنرمند تهیه کنند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی