آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی دانلود آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب به همراه متن :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

دانلود آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب به همراه متن

مهران عزتی | يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ
نظر یادتون نره انصافا :))

متن آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب
Lyrics Music Hamid Sefat Ft Amir Abbas Golab Bakhshesh

متن آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب

آهنگ انتهای متن قرار دارد.

ترانه و شعر آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
هنوزم میشه بخشید همو مریضو گیجو جنگی نبود
غریبو نیشو زخمیش نزد دلارو حرفه تحقیر نکرد
هنوزم میشه بخشید منو منی که که پستو لغزیدمو
منی که حرفه خالیه مو همین امشب میزنم ریشمو
میزنم خیلی بده واسه مرد بگن حرف زدو عمل نکرد میزنم
خیلی بده که نباشه دو قرون بکنه حرف سینه زخم میزنم , اما بدون حرفو باز مردم میزنن
پس تریپی نی با خدا تو بیاو مشتی باش
هر چند ما پیچیدیمو رفتیمو زدیمو نگشتیم باش
هرچند که دلمون یه دست نبودو یه جوری چربی داشت
اما بالاسری آبرو دارو بدون لنگ نذاشت ما که رسوایه عالمیم چند چندیم باش
این روزا خاموشم سردم بی حسم لمسم میترسم
جونی نیست انگار نوری نیست حتی از سایه ام میترسم
راهی نیست تکیه گاهی نیست ای خدا خستم میفهمی
میرم من آره میرم من حتی از مرگم میترسم
تکست آهنگ بخشش حمید صفت و امیر عباس گلاب
ببین چه تنهام غروبه فردام عذابو بردارو ببین ببین چه تنهام
دریا دریا دریا بیاو دریاب لیلا لیلا لیلام تویی به والله
درست تنهام فردام خودم دلم زیر خاک
اما حرفام رزمام صدام رسد از زیر خاک
دلم غوغا غوغا زدم هر بار فریاد
میشم اونی که تو میخوای از فردا فردا فردا
اما حرفام لفضام دروغ شرمسار شرمسار الله الله الله
تو که میبخشیم بارها
اما این زنها مردا رفقا داشیم بابا رفقا مادر بابا
بگذریم بابا ما که گذشتیم حاج آقا الله الله الله

**

آهنگ با کیفیت 320


آهنگ با کیفیت 128
  

Print Friendly


نظرات  (۲)

سلامتیت
عالی بود...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی