آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی دانلود اتوکد 2013 - AutoCad 2013 Download :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

دانلود اتوکد 2013 - AutoCad 2013 Download

مهران عزتی | چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

دانلود اتوکد 2013 - AutoCad 2013 Download

 

 

نرم افزار AutoCAD ، معروف ترین نرم افزار طراحی و معماری در جهان است.

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در زمینه طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی فعالیت داشته باشد و با نرم‌افزار اتوکد کار نکند.

این نرم افزار که به تازگی نسخه جدید آن، یعنی AutoCAD 2013 توسط کمپانی Autodesk عرضه شده است، شهرت و محبوبیت خود را به خاطر امکانات زیادی که برای نقشه کشی و طراحی در اختیار مهندسان و معماران قرار می دهد به دست آورده است.

بر طبق آماری که توسط تیم بازاریابی اتوکد منتشر شده است، در سال گذشته میلادی، طراحی بیش از 30 درصد از ساختمان های مدرن دنیا توسط نرم افزار AutoCAD انجام شده است. در حالی که این رقم در سال 2009، تنها 11 درصد بود. امکانات بی نظیر نرم افزار اتوکد در نقشه کشی و طراحی و مدل سازی، هر معمار و مهندسی را برای استفاده از آن مجاب می کند.

 

 

در این مطلب، شما می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار اتوکد، یعنی AutoCAD 2013 را به صورت رایگان از سایت آی تی داده دریافت نمایید. اتوکد 2013 هم به صورت 32 بیتی و هم 64 بیتی آماده شده و قابل دانلود است.

 

نکته : فایل دانلود شده به صورت ایمیج ISO است. آن را با یک نرم افزار درایو مجازی (مثل WinMount) باز کنید تا به محتویات آن دسترسی داشته باشید.

 

آموزش نصب نرم افزار اتوکد 2013 :

1- شروع به نصب نرم افزار اتوکد 2013 کنید. هر جا سریال درخواست شد، کد 98989898-667 را وارد کنید.

2- هر جا Producy Key درخواست شد، کد 001E1 را وارد کنید.

3- مراحل نصب را ادامه دهید و بعد از اتمام نصب، نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید.

4- بر روی دکمه Activate که بر روی صفحه ظاهر می شود کلیک کنید. یک پیغام خطا دریافت خواهید کرد. پیغام خطا را ببندید و دوباره روی Activate کلیک کنید.

5- گزینه" I have an activation code from Autodesk" را انتخاب کنید. کدی که در Request Code نمایش داده شده است را Copy بگیرید.

6- به محتویات Image مراجعه کنید. پوشه ای به نام Crack وجود دارد که 2 فایل کیجن 32 و 64 بیتی در آن قرار دارد. با توجه به ویندوز خود، یکی را اجرا کنید. (برای اجرا در ویندوز 7، روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید)

7- در پنجره برنامه کیجن ، روی گزینه Patch کلیک کنید تا پیغام Successfully Patched ظاهر شود.

8- کدی که Copy گرفته بودید را در قسمت Request برنامه کیجن Paste کنید و روی Generate کلیک کنید. یک Activation Code ظاهر می شود. آن را Copy بگیرید.

9- به پنجره Activation برنامه اتوکد بروید و کد را در آنجا Paste کنید. سپس روی Next کلیک کنید. نرم افزار اتوکد 2013 فعال شده و به درستی کار خواهد کرد.

 

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 1.04 گیگا بایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 1.18 گیگا بایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی