آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی جدیدترین اطلاعات منتشر شده از هوآوی Honor 7 :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از هوآوی Honor 7

مهران عزتی | شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

شرکت هوآوی در حال کار کردن روی دو گوشی میان‌رده و رده‌بالا از سری Honor خود است که به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد.

شرکت هو‌آوی بی‌سر و صدا، در حال کار کردن روی دو گوشی هوشمند جدید از سری Honor خود است. این محصول که احتمالا هوآوی Honor 7 نام خواهد داشت، در دو مدل میان‌رده و رده‌بالا عرضه خواهد شد. بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، مدل میان‌رده‌ی این گوشی در خرداد ماه (June 2015) و مدل رده‌بالای آن در تیر ماه (July 2015) معرفی خواهند شد. هر دو محصول مورد بحث از بدنه‌ی فلزی و سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. همچنین هر دو مدل میان‌رده و رده‌بالا از سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برند و تنها تفاوت این دو گوشی در میزان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی آن‌ها است.




هوآوی Honor 7 از یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1080p، پردازنده‌ی Kirin 935، سه گیگابایت رم برای مدل میان‌رده و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم برای مدل رده‌بالا و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. همچنین این محصول به یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED، باتری 3280 میلی‌آمپری و نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ مجهز است. با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شاهد حسگر اثر انگشت هم در Honor 7 خواهیم بود. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه‌ی این دو گوشی مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که تا ماه آینده به بازار عرضه شوند. قیمت حدودی این دو محصول برای مدل میان‌رده و رده‌بالا به ترتیب 322 و 435 دلار خواهد بود.
  • مهران عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی