آی تی داده همراه همیشگی شما در تکنولوژی سلفی استیک شما این وسیله را کم دارد :: آی تی داده

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آی تی داده

درگاهی به سوی فناوری

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ - پریسا نامجو
    جان اسنو

سلفی استیک شما این وسیله را کم دارد

مهران عزتی | شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

لرزشگیر AutoSteady که اخیرا کمپین جمع‌آوری کمک مالی خود را در کیک‌استارتر آغاز کرده می‌تواند با قیمتی کمتر نسبت به مدل‌های پیشرفته، یک ویدیوی بدون لرزش را برای شما ثبت کند.

امروزه لرزشگیرهای Gimbal یا حلقه ای کاربرد گسترده‌ای در تولید ویدیوهای روان و بدون‌لرزش دارند. اما دو مشکل بزرگ بازاریابی این لرزشگیرها را دشوار کرده است: مدل‌های ارزان‌تر از وزنه‌های تعادلی سنگینی به منظور کاهش لرزش استفاده می‌کنند که جابه‌جایی آنها را سخت می‌کند و مدل‌های الکترونیکی و حرفه‌ای نیز دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

اما به زودی مدلی ارزان‌قیمت‌تر و با کارایی بالا به بازار معرفی خواهد شد. شرکت کالیفرنیایی Neuvison به تازگی کمپین لرزشگیر جدیدی به نام AutoSteady را در کیک‌استارتر آغاز کرده که دارای یک سیستم الکترونیکی سه محوره از نوع حلقه‌ای است.




AutoSteady می‌تواند پذیرای انواع اسمارت‌فون‌ها و -با یک آداپتور مخصوص- دوربین‌های GoPro باشد. این لرزشگیر برای روان‌ماندن فرایند ضبط ویدیو کج، پهن یا جمع می‌شود. (ویدیوی تبلیغاتی آن را از اینجا دانلود کنید.)

یک دستگیره اروگونومیکی پوشیده‌شده از لاستیک نیز در دست گرفتن آن را بسیار آسان کرده که البته می‌تواند بر روی سلفی استیک‌ها نیز نصب شود. باتری لیتیومی AutoSteady هم توانایی استفاده تا دو ساعت با یک بار شارژ را دارد.



عمده دلیل روانی ویدیوها در تکان‌های شدید، استفاده از یک موتور بدون جاروبک (Brushless Motor) به همراه یک کنترولر حلقه ای در این لرزشگیر است. چنگک‌های AutoSteady نیز بسیار نرم طراحی شده تا بدنه گوشی‌ها را از خراش مصون نگه دارد.

ارزان‌ترین مدل این لرزشگیر 187 دلار است که شامل دستگاه اصلی، یک باتری داخلی و یک شارژر است. مدل‌های گران‌تر نیز همراه با لوازم جانبی بیشتری ارایه خواهند شد. AutoSteady هدف اولیه کمپین خود را رد کرده و قطعا شاهد تولید انبوه آن در آینده خواهیم بود.
  • مهران عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی